Gona

Sun(ny)day

Kategori: Allmänt

Yaaaaaaaao, hur mår ni denna söndagsdaaag?
Fint och soligt är det ute, men man har inte ens lust o gå ut i den här kylan =(
Längtar ihjääääl mig till värmen guudd!!
Hursomhelst, somnade rätt så sent igår, låg och tittade på film och sen kunde jag inte sova pga örat. Tror min piercing har infekteras :(((((( Har tagit hand om den precis som man ska men jag har mottagit ett x antal slag mot det örat så det förvånar mig ändå inte..men måååste dit på måndag, det här funkar inte, gör sjuuukt ont!
Vaknade iallafall imorse av att mina grannar hade ett stooorgräl, eftersom jag vaknade med så gott humör ville jag inte höra så jag steg upp och maxade volymen till massa feta 90-tals låtar. Love ittttt!
Nu ska jag laga frukost sen ska jag ha en "ta-hand-om-mig-själv"-dag, får hoppas att ingen ringer och vill "göra någonting" as usuall..inte haft en ensam dag på hur länge som helst haha!!
Ha en fin söndaaaaag, puss på er!
Btw. Så funkade det o svara på kommentarer idag, dock i min egen blogg. Så svaren ligger alltså i min egen blogg=)


Ohhh saknar sommarn!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: