Gona

Sleep-over with my best friend.

Kategori: Allmänt

Godkväll mina damer och herrar!
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag mycket bättre, kände mig lite depp imorse men tack vare mina underbara vänner så ser jag det positiva i allt igen. Bort med det negativa!!!
Käkade middag med Ari & Sam, diskuterade bl.a min framtid, planerade in lite inför sommarn och inför helgen och så massa annat tjöt som vanligt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer Itman över för sleep-over. Jag ser ett mönster här. Itman och jag kan va på två helt olika håll hela dagen men kvällarna/nätterna lyckas vi alltid tillbringa ihop. Haha, va romantiska vi är da!!
Naj men nu får ni ha en fin kväll kära läsare! Puss ♥
Genéve 2011

Kommentarer

  • Mia säger:

    Välkommen hem min favorit bloggerska, saknat dig ju!

    2011-01-27 | 23:49:16
  • GONA säger:

    SV Mia: Sötaste Mia!! Tack så mycket min favoritläsare =))) Pusss

    2011-01-30 | 12:49:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: