Gona

Rubriklös

Kategori: Allmänt

Aloha!!
How u doin??? Själv mår jag prima. Lite depp att broshan stack idag men vi syns ju ändå väldigt snart så it's okey =)
Igår hade vi riktigt kul. Först var det Itman, Petros och jag & broshan som chilla här sen joina sis också och senare blev dt bara vi syskonen kvar. Satt uppe i fleeera timmar, drack, skrattade och pratade om allting o sen deckade vi till en film.
Nu är jag ensam igen men Itman kommer strax över. Vi ska färga hennes hår. Egentligen vet jag inte hur hon vågar låta mig färga hennes hår igen med tanke på vad som hände sist. HAHAHA. Jag skulle blondera hennes hår. Så lägger ja i allting o så när hon har haft färgen på huvudet i typ 5 minuter upptäcker jag att jag glömt och lägga i själva pulvret i färgen så ja öppnar påsen och ba häller över pulvret över hela huvudet, hahahaha så jävla trög, som om det skulle hjälpa liksom. Hon såg ju inte lite rolig ut i håret efteråt hahah fan va vi skratta.
Jaja NU ska det iallafall gå braaa (får vi hoppas) :D

Senare kommer syrran över igen för sleepover =)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hahaha du är så rolig och söt

    2011-01-04 | 19:17:40
  • GONA säger:

    SV Mia: Hahaha taaackk :p så gullig du är!

    2011-01-05 | 21:42:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: