Gona

Please snow leave us alone!!

Kategori: Allmänt

Godmorgonnn på er!!
Tänk att jag somna 9 igår??? Gaaah blir galen på mig själv, vart fan har min sömn tagit vägen??
Iallafall, nu undrar jag verkligen om det är halt ute eftersom det ser ut att ha regnat hela dan?? Jag måste in till stan och köpa en kabel men ja paaaaallar verkligen inte gå spänd som en jävla zombie =(
Btw har ni ramlat än iår? Hahaha just när jag trodde jag skulle komma undan från att ramla den här vintern så föll jag så badly typ två dagar innan nyår eller nått. När vi skulle gå och titta på några av killarnas match. Hela vägen e skithal så ja håller i allihopp typ och sen när vi e typ vid dörren så håller ja inte lika hårt för ja tänker ju att vi e framme nu och så BOMMM ramlar jag baklänges hahahahaha, fyfan, det gjorde sjukt ont för dt va rakt på svanskotan men ja kunde inte sluta garva för det måste ha sett sjukt roligt ut.
Hur som helst, måste iväg nu! Svarar på kommentarer senare ikväll och i nästa inlägg nu kommer massa biiiiilder =)
Pussss
Påtal om någonting helt annat så saknar jag min lilla Leah sjukt mycket!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: