Gona

Party L.A-style tonight

Kategori: Allmänt

Oh my! Idag passerade jag 12 timmar av sömn till och med..woahh haha vaknade för ungefär en halvtimme sen. Itmans hår blev lyckat!!! Men det var inte jag haha..syrran tog hand om det, jag lagade istället middan..så nån nytta gjorde jag ju iaf :p
Vi tittade på två filmer igår.."Never let me go" & "Black swan" båda två sööög haha men vi hade iaf riktigt trevligt!
Nu ska jag käka frukost och hoppa sen in i duschen. Itman kommer över strax. Vi ska fixa oss och förkröka lite här för ikväll blir det partyy =)


Det får bli denna klassiker idag eftersom den går på repeat här hemma hela tiden haha..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad tycker du om konfilkterna mellan albanerna och makedonerna?

    att albanerna bara förstör i makedonien..



    Skulle vara tacksam om du svara :D

    2011-01-05 | 21:25:03
  • GONA säger:

    SV: Du börjar med att trycka ner albanerna med en mening som "albanerna bara förstör i makedonien" och du förväntar dig att du ska få ett glatt svar tillbaka eller? Glömmer du att jag själv är alban eller?

    Iallafall jag har ingen åsikt om det hela för jag bryr mig inte helt enkelt!

    Ha det bra!

    2011-01-05 | 21:36:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du säger att du inte bryr dig, ni borde faan skämmas, ni har förstört allt i landet, ni glömmer att ni bor i Makedonien, inte i Kosovo eller i Albanien, du kan säkert inte ens makedonska, pinsamt, och det kan säkert inte ens dina släktingar som bor där, Ni alla borde skämmas,....

    2011-01-06 | 17:51:58
  • GONA säger:

    SV: Hahaha i don't give a shiiiiit fortfarande!

    Och varför in i helvete ska jag lära mig makedonska för??? :S Nu låter du ju helt puckad faktist. Jag varken bor eller kommer ifrån Makedonien. Mina släktningar som bor där kan makedonska så sluta påstå saker du inte vet ett piss om =)

    2011-01-06 | 19:12:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Abdullahianna säger:

    Hope you enjoyed your visit.

    2011-09-29 | 11:22:31
    Bloggadress: http://abdullahianna.blogyears.com

Kommentera inlägget här: