Gona

I won!

Kategori: Allmänt

Woohhh är helt glad och sprallig just nu!! Längtar tills jag får träffa syrran så vi kan ha girltaaaaaalk hihi =))))
Kom iallafall hem för någon timme sedan. Bowlingen var skiiitkul, VARFÖR? Jo för att jag vannnnnnnn wohoo! (överlägset dessutom) Då började killarna såklart skylla på ALLT som gick att skylla på "banan är kort", "kloten sitter fast med magneter", "banan är inte gjord av trä(?)" osv osv osv..Haha så dåliga förlorare!
Hursomhelst, nu ska jag titta på film tills jag deckar!
Btw. Så har jag bytt min framtida destination. Det är självklart fortfarande USA som gäller, fortfarande California. Men jag har bytt ut Los Angeles mot San Francisco! Det känns jävligt bra och jag är taggad till tusen.
Ha en fin kväll mina damer och herrar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: