Gona

Helsingborg och Schweiz

Kategori: Allmänt

Hejj! Shit har inte haft tid o skriva någonting! I fredags var jag bjuden på två födelsedagsfiranden men kunde inte närvara på någon av dom eftersom min matlagning blev allt för dramatisk och det hela slutade upp med ett sånt här finger..



Det gjorde sjukligt ont, jag ville bara skära av hela mitt finger!! Ush fyfan, hemskt var det. Men min kära Itman kom på natten och gjorde mig sällskap så jag fick tankarna på annat. Vi gick ut och ramlade i den höga snön, gjorde misslyckade hjärtan i snön, sprang och tyckte det var skitkul haha.
Har fortfarande jävligt ont i fingret men nu känns det iaf inte som att den väger 10 kg hehe..

Igår så firade vi syrran hemma och hade riktigt kul!! Kan berätta senare vad hon fick present av mig hihi, hon blev så glad =)
Vid midnatt nångån kom grabbarna, som enligt vår tradition, för o hänga lite o säga hejdå till mig. Sist också när jag åkte så kom dom vid midnatt för o säga hejdå men kidnappade mig in till stan ist där vi bland annat ledde in en anka vid bakvägen i en restaurang hahaha.
Hursomhelst så la inte vi oss där hemma förrens efter 7 nångång och vi som skulle upp tidigt och åka hit till Helsingborg. Vi kom inte hit förrens för någon timme sen.
Nu är ni säkert förvirrade för att jag glömt o berätta att jag åker. Jo idag är jag alltså i Helsingborg och imorgon åker jag med syrran till Schweiz och hälsar på familjen!! Det ska bli så himla kul o ha familjen samlad igen, saknat dom så sjukt mkt!!! ohhhhhhhhh mammas mat!!!!!!!!!! goshh, dt ska faktist bli riktigt riktigt skojj =))
Nu ska jag vara lite social här. Vi hörss!! Ha det bra pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: