Gona

Grattis min kära syster!

Kategori: Allmänt

Idag fyller världens bästa vän och syster år!!!!!!
Det finns ingen som min kära syster. Hon är verkligen bäst! Jag skulle ge henne hela världen om jag kunde, för om någon förtjänar det så är det hon.
Hon är den jag kan berätta ALLT för utan att bli dömd eller kritiserad och för det är jag henne evigt tacksam.
Jag älskar dig mer än ord någonsin kan förklara!! ♥♥♥
Ikväll ska vi fira henne lite smått bara jag, hon och Valdet men på lördag blir det o fira henne stort. Då ska hon få min present hihi =)
PUSSSSS

Kommentarer

  • Billie säger:

    haha, jag trodde det var du själv först på bilden! vad lika ni är! hur gammal är hon? :)

    2011-01-14 | 14:36:35
  • GONA säger:

    SV Billie: Hahaha ja vi hör väldigt ofta att vi e lika :p Hon fyllde 26 igår! =)

    2011-01-14 | 15:41:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Herregud, så vacker hon är, längesedan jag såg ett sånt utseende

    2011-01-15 | 01:05:25
  • Alba säger:

    Oh min Gonqe sà söt du e=) Tack sà mycket!

    Vàrldens bästa present fick jag. PARIS!! Läängtar!! Te dua shuuuuuuuuuuuum

    2011-01-23 | 00:45:43
  • GONA säger:

    SV Anonym: Visst är hon!! Hon tackar så mycket =) Kram på dig!

    2011-01-30 | 12:48:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Alba: Jaaaa vi ska ha så kul sissss!!! Te duaa edhe une shummmmmshumshummmm pussss

    2011-01-30 | 12:49:06
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: