Gona

Friday

Kategori: Allmänt

Hejjj på er!
Hoppas ni mår braaaa =) Själv mår jag bara bra men är trött som fan.
Vi la oss inte förrens vid typ 6 igår. Kollade på 3 filmer igår, alla sög typ haha. Vafan nu har jag tittat på typ 5 filmer den här veckan som har vart askassa! Whataafacck?
Ja iallafall, ja la alarmklockan på 12 idag för jag tänkte att jag inte ska låta hela dagen gå till waste men jag vaknar såklart inte förrens vid typ halv 4. Fick nån jäkla psykos så jag började storstäda hela hemmet. Hörde bara Itman då o då säga "Va duktig du är!" haha söt. Så nu är iallafall hela hemmet fräscht och fint!! Slapp som tur var att laga middag också då farmor ringde och bjöd över mig på kött och potatis, gottttt.
Nu har jag precis tatt en efterlängtad dusch.
Gah vill bara lägga mig här på soffan och decka men jag har inte träffat grabbarna sen i måndags och det känns som en evighet sen så vi ska tydligen hitta på nått skojigt ikväll =)
Hoppas ni får en fin kväll! Puss på er =)
Love this song!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: