Gona

Feelin' much better

Kategori: Allmänt

Jag mår mycket bättre! Tänk va ett långt härligt bad och mat kan göra!
Just nu häller jag i mig massa vaniljyoughurt och tittar lite halvt på en film. Ska måla naglarna strax och fixa lite grejer på nätet. Är så glad för att det börjar hända lite grejer nu! Och idag har jag varit grinig och saknat min familj extra mycket men när jag tänker på att jag snart är med dom igen spricker jag upp av glädje =))
Ta vara på tiden när ni bor hemma, jag LOVAR er, det är sååå mycket roligare att bo med familjen!!!
PUSS

Kommentarer

  • Mia säger:

    Krya på dig Gona himla jobbigt med illamående värsta som finns.. Bamse kram se till att vila dig!

    2011-01-10 | 23:21:15
  • GONA säger:

    SV: Tack!!! Ja det var verkligen jobbigt! Skönt att det är över nu iallafall :p puss&kraaam

    2011-01-13 | 21:41:53
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: