Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Hej!!
Sorry för dålig update men inte haft tid att sitta vid datorn idag. Vaknade någorlunda tidigt idag och då ringde vi hit farmor för fika! Efteråt åkte vi med hem till henne och åt middag och jag passade på och hämta lite grejer hemifrån.
Ikväll sover jag här hos syrran igen =) Har precis skrivit det mesta av mitt personliga brev som ska in imon, får fortsätta på resten imon. Shit känns som jag har tusen ärenden imon! Blää..men ska bli skönt när jag fått allt avklarat!!! hihi

Nu får ni ha en fin kväll kära läsare...pussspusss!


Skulle inte vart helt fel och ligga här nu o dega me sis istället....

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej finn blogg!

    Är dina föräldrar skilda?

    2011-02-21 | 15:31:42
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hej! Tack =)

    Nej det är dom inte.

    2011-02-21 | 18:02:13
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: