Gona

Onsdag & Torsdag..

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Sorry för dålig update men har knappt varit hemma dom här två dagarna. Eller när jag väl kommit hem så har jag varit för trött för att orka blogga :p
Igår var jag med Moner och Arian på prövningsenheten vid Burgården för Moner vill fixa lite betyg så han kan söka till läkarlinjen(!!) och jag funderar på att fixa Matte B..alltså ja hatar hatar hatar Matte B (vet inte om det beror på att vi hade en idrottslärare som mattelärare som därav inte visste ett piss om nånting eller om det bara är jag som inte förstår mig på det haha) när det gäller Matte så måste jag ha någon som kan förklara ordentligt för mig, och då är det ju oftast att lär du dig grunden så går allt som smör sen. Men ja..ja vet inte riktigt vad jag ska göra, jag behöver ju egentligen inte fixa det men det känns lite ostabilt och gå ut i världen med bara Matte A i bagaget =/ äh får se, jag var jävligt grym på Matte A iallafall så det kanske räcker? (Haha va laat jag är..)
Jaja, iallafall. Efter det så var Moe tvungen och gå iväg på lite jobb innan vi skulle äta så jag och Ari vandrade runt i stan i fleeeera timmar. Gick runt och spexade i typ alla affärer haha..Till slut kom Moe och då blev vi bjudna på mumsig pizza till middag. Mmmm va gott det va......
Imorse hade jag tid hos Vårdcentralen för andningssvårigheter. Det känns ungefär som att min luftstrupe är för smal och jag inte kan andas ordentligt. Fick pröva med en astmamedicin men det verkade inte göra nån skillnad på andningen. Lämnade en jäkla massa blodprov och nästa vecka får jag förhoppningsvis reda på hur det blir, medicin eller ej. Ber till gud att jag slipper det, så jobbigt!!
Dagen har iallafall tillbringats med Itman och Moe, på svenska mässan där vi fick massa info om utlandstudier och på café där det blev käk.
My Itman is soooo romantic hihi =)
PUSS!

Kommentarer

  • Mirna säger:

    Om det är något jag är lite bra på så är det matte! Du vet vart jag finns:)

    2011-02-11 | 19:58:37
  • Anonym säger:

    Hej! Matte b är svårare än matte a fast att matte a är 100p kurs, men om man koncentrerar sig och vill verkligen bli godkänd så kommer det funka och du får ett G tillslut, det tror jag att du klarar. Och en fråga bara, hade du G i alla ämnen på gymnasiet när du gick ut eller hade du nå IG i typ dina "valbara kurser"?

    2011-02-12 | 10:18:56
  • GONA säger:

    SV Mirna: Tack så mkt Mirnis!! <3

    2011-02-12 | 18:19:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hej! Aa jo det vet jag..det hoppas jag! Får se hur jag gör bara.

    Naj hade tyvärr inte G i alla, jag gjorde misstaget i att byta skola sista året vilket gjorde att jag missade några kurser helt, men den smällen var jag villig o ta just då. Men nu ångrar jag ju den haha :P

    2011-02-12 | 18:21:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: