Gona

Saturday

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Itman började få ont i foten igen igår så vi skippade fest och tog det lugnt istället. Var ändå inte på festhumör överhuvudtaget igår. Tappat festlusten helt allmänt faktist och det är väl lika bra för jag missar väl ingenting speciellt på gamla hederliga ISKALLA avenyn. Hehe :p
Killarna vill dra på nattbio ikväll men jag får huvudvärk av 3D filmer så jag pallar verkligen inte. Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag över till syrran istället!
Har rensat 90% av mitt skrivbord idag och fixat med lite pappersarbete så helt värdelös dag har det inte varit. Hahaha och en god morgons skratt hade jag också, med mitt sjuke fan Itman. Så sjukt att det kan finnas en människa som är så jäkla lik en själv och har EXAKT samma humor haha..
Jaja nu måste jag iväg, pussssssss ha en fin kväll!
Tara tog bild på oss igår när vi fyllde i våra ansökningar..wihuuuuu hihi =)

Kommentarer

  • Africanish - africanish.blogg.se säger:

    Va roligt :D Vad ska ni plugg till då?

    2011-02-19 | 22:29:55
    Bloggadress: http://africanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här: