Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Heey guys!
Idag mår jag mycket bättre. Kramperna har inte släppt helt och hållet än men jag klarar mig.
Köpte med mig massa bra grejer för magen när jag kom hem idag så jag har ätit/druckit(?) massa youghurt och så lagade jag ris med kyckling till mig själv. Blev sjukt gott. Plockade även undan här hemma och började städa lite smått. Shit det är 2 februari och min julgran är fortfarande uppe hahaha, det här börjar ju nästan bli skämmigt. Men ni anar inte hur mycket den höjer på mysfaktorn här i vardagsrummet!!
Tog iallafall ett långt skönt bad och nu ska jag lägga mig här och titta på film.
Lyckades bocka av två superviktiga saker på min To do-list idag också. Stolt tjaj.
Puss på er!
PS. Agnesa, jag bor i Göteborg och har redan gått ut gymnasiet! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: