Gona

Los Angeles

Kategori: Allmänt

Okej, jag tar tillbaka det där med San Fransisco! Det blir Los Angeles trots allt!
Precis när jag bestämt mig så fick jag dåliga nyheter!
I San fran så fanns det bara EN kurs av det jag ville läsa, medans i L.a har dom ett helt huvudämne (inriktning typ) med det jag vill läsa.
Så jag ställdes inför två val:
Antingen plugga ensam i S.f, i två år någonting jag är halvt intresserad av för att sedan på universitetet läsa det jag faktist ÄR intresserad av dom två sista åren (4 år sammanlagt) ELLER att plugga tillsammans med Itman i L.A i 4 år det jag VILL läsa, men dessvärre i en liiite sämre skola. Den är ju absolut inte dålig men de negativa är typ att det är måånga svenskar och att de finns så många som åker dit i annat syfte än att plugga.
Pratade med min familj och de tyckte att jag skulle gå efter mitt hjärta, de stöttar mig vad jag än bestämmer mig för men dom föredrog såklart att jag skulle läsa någonting jag faktist brinner för.
Så, slutsats: I början av augusti så sticker jag äntligen iväg till Los Angeles med bästis för att plugga Fashion Merchandising (o hon Fashion Design).
Håll tummarna nu för oss att vi kommer in bara!!
wieeeeeee
firar detta med mina älsklingar såklart! hihi
KISS & GOODNIGHT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: