Gona

Hemsk dag

Kategori: Allmänt

Fyfan vilken daaaaaaaaaaaaaaaaaag. Hade så himla grova kramper i magen och illamående sen jag vakna. Det enda jag kunde hitta på nätet var om graviditet o eftersom det är tekniskt omöjligt haha så blev jag helt nojjig och visste inte vad det var. Natascha och Tara kom över men ja kunde knappt umgås pga krampen så Moe kom och plocka upp oss o så åkte vi in till akuten där vi fick spendera ett x antal timmar. Fyfan. Har fortfarande riiiktigt ont!! Men hoppade av hos syrran ist efteråt. Känner inte för o va ensam när jag har såhär ont. Det är tydligen så att min magkatarr är tillbaks, bigtime. Haft magkatarr förut men aldrig haft såhär ont. Just nu känner jag att jag aldrig mer vill dricka alkohol..Sen vet jag exakt varför den är tillbaka..stress och ångest!! Ush, måste göra många förändringar i mitt liv väldigt snart.
Tack till mina kära vänner som har orkat me allt mitt gnäll idag iaf <3
PUSSS

Kommentarer

  • Mia säger:

    Åh stackarn vad jobbigt en stor bamse kram på dig!

    2011-02-01 | 22:20:23
  • agnesa säger:

    hej! jätte fin blogg.

    var i sverige bor du och vilket gymnasium går du på? berätta gärna lite om den :)

    gör ett inlägg :)

    2011-02-02 | 19:13:50
  • GONA säger:

    SV Mia: Ja, dt va verkligen jättejobbigt! Tusen tack kära du!! Kraaam

    2011-02-03 | 00:01:52
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Just me! säger:

    hej :)

    du skriver att det är "tekniskt omöjligt" att du är gravid ... är du oskuld, eller är det omöjligt för att du har skydd/p-piller? FÖRLÅT för personlig fråga, du behöver inte svara om du inte vill. Men jag är en sjukt osäker 18årig tjej som aldrig haft sex och jag känner mig efterbliven för det verkar som alla jag vet kör på som galningar. Känns som jag är den enda 18 åringen i världen som är oskuld :(( sjukt ledsamt! But my time will be in, förr eller senare... hoppas vi... haha. Kram! Du är så söt hihi.

    2011-02-03 | 16:15:08
  • GONA säger:

    SV: Heyy!

    Haha va gullig du är. Nej du är inte inte den enda! I'm right there with you =) Haha, men jag förstår precis vad du menar. Jag känner knappt någon som är oskuld! Men jag tycker verkligen inte du ska känna dig efterbliven!! Eller vara ledsen över det! Jag tycker att det är fint, och dom flesta av mina vänner säger alltid "Oh tur för dig, jag önska jag kunde vrida tillbaka tiden." Tänk sen när väl tiden är inne, med någon man älskar, litar på och känner sig trygg med. Då blir det så mycket mer speciellt! Your time WILL be in, men stressa inte snälla! För då blir det oftast att man gör det med fel person! Bamsekram!! <3

    2011-02-03 | 16:31:17
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Just me! (again) säger:

    Du är så himla söt som tar dig tid att svara på dina kommentarer!! Och det är inte så att du bara knycklar ihop ett svar utan du svarar verkligen med hjärtat! Massa cred till dig!

    Och du ska veta hur lättad jag känner mig just nu, och glad. I´M NOT ALONE woooohoooo! HUGS & LOVE!

    2011-02-06 | 11:53:04
  • GONA säger:

    SV: Oh gud va du är snäll!! Va glad jag blir!! Tusen tack söta du!

    Hahaha klart du inte ääär =) We're on the same team hihi puss & kraaam! <3

    2011-02-07 | 22:59:14
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Olavbettina säger:

    Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

    2011-08-09 | 09:50:59
    Bloggadress: http://olavbettina.blogyears.com

Kommentera inlägget här: