Gona

Happy Valentines Day! ♥

Kategori: Allmänt

Heeeeeeey everybody!!
Happy valentineeee =)))
Även fast jag sovit i kanske 3 timmar sammanlagt inatt så är jag happy idag! Var pigg hela natten, kollade på Grammy Awards, städade, möblerade om lite (haha), tog ett bad osv och var inte i säng förrens vid 8! Hann knappt blunda förrens massa snickare skulle in och fixa här hemma. Så vaknade i panik flera gånger av att dom knackade på min sovrumsdörr haha :p
Nu tänkte jag iallafall ordna en stooor frukost sen ska jag iväg till stan. Hann inte med allt jag skulle igår eftersom affärerna höll på o stänga så får fixa det idag! Och så en chailatte ska jag ha...mums, att det kan va så jääkla gott.
Vi hörs senare, ha nu en fin dag, be haaaaaaaappy!! =)
STOR PUSS!!
aj kissss joooooooooooo

Kommentarer

  • mammi säger:

    MARIGON KAN PE PUTH? QEKJO DOMETHAN DISHKA ANI ANI QE SPO KALLXON MU SMA KE BA PERHAJR HIQ VALLENTAJNIN HAHAHA PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS

    2011-02-14 | 16:31:37
  • ilaf säger:

    Hej Gona! Jag har undrat en sak ett tag nu, bor du själv? Eller är det så att din familj är bortrest typ... du kanske redan har svarat på en sån fråga



    =)

    2011-02-15 | 13:57:40
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Mami: Hahahaha tyyyy pot puthi mamiii =))

    hahaha tash ta kom bo, se edi qysh je ti hahaha pusssss du shum mami jem ma e miraaaa

    2011-02-15 | 20:07:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Ilaf säger:

    - Är det sant omg, okej :D ! Tack för svaret!



    Kram =)

    2011-02-15 | 21:17:53
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: