Gona

Good day!

Kategori: Allmänt

Heeeeeyeeee *sjunger för mig själv*
Det är fredaaaag och jag är happyyy =D Pumpar musik och är allmänt glad!!
Det enda sorgliga jag kan komma på just nu är att jag har en vit månad...buhu, får inte dricka alkohol pga magkatarren tyvärr =( Men jag tror knappast jag kan hålla mig borta från fest hela månaden och dessutom kan jag ju festa utan alkohol såklart så..yes, jag hitta det ljusa i det mörka återigen hahaha..
Igår kväll kom Itman över som vanligt och vi var uppe lääänge och satt och snackade minnen, planerade lite inför sommarn (tror nog det blir Barca 11 med gänget igen woho) och så massa annat tjöt.
Imorse stack jag iväg på möte angående mina studier i höst. Nuuu börjar det hända grejer!!!! Fyllde i lite av ansökan idag och resten tar vi när jag går på möte om två veckor igen. Under tiden måste jag skriva ett personligt brev (killlll meeeeeee) och fixa nytt pass. Jag är så taggad!!! =)
Sen har jag suttit och tjötat med storebror som kom med kärleksråd (HAHAHA han är FÖR rolig och bäst alltså!!) och så gick jag över till farmor och åt pannkakor. Mumsss!!
Nu ska jag upp och städa! Ikväll ska jag över till syrran för sleepover. Vi ska göra något riktigt kul som ni får reda på senare hihi..
Vi höressss, jag hoppas ni är lika glada som jag idag (=
PUSSS!!
PS. VARFÖR KAN MAN INTE LADDA UPP YOUTUBE-KLIPP LÄNGRE?? HELP MEEEEEEEEEEEEEEEE. Hade ju en perfekt sång för idag hehe..
Me, sis and Mami

Kommentarer

  • Saranda säger:

    Det hade varit sjukt kul att höra dom råden...Haha

    Puss På dig snygging! Förresten Din blogg är kanooon! ;)

    2011-02-04 | 21:45:49
  • GONA säger:

    SV Saranda: Hahahaha han är så rolig, du ska bara höra :P..

    Taaack så mycket Sarand!! Pussss <3

    2011-02-07 | 22:56:09
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: