Gona

Boring tuesday

Kategori: Allmänt

Hey you guys, how u dooooin??
Själv mår jag bra men är trött och har börjat få huvudvärk så skulle precis lägga mig o vila lite men tänkte uppdatera en snabbis bara.
Dagarna spenderas för det mesta genom att handskas med ärenden och umgås med syrran. Igår kom vi hit till mig o åt en såå god middag och tittade på Bad Girls Club Reunion, haha bästa!!
Sen tittade vi på filmer tills vi decka.
Idag träffade jag Arian en stund i stan. Saknat grabbarnaaa juuu. Dom vill till stan och kolla på matchen men jag måste banga ikväll, har veeerkligen ingen lust för fotboll idag haha så syrran kommer över igen =)
Eftersom hennes pojkvän är bortrest så är vi båda ensamma nu så vi passar på att laga middagar ihop istället och ha sleepovers typ varje dag hehe..
Nej nu måste jag vila, ha det bra pussss!
Jag och bästiiiiiiis Ariii..eller Leonel som jag brukar kalla honom =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: