Gona

Whatever...

Kategori: Allmänt

Heyy!!
Kanns som en evighet sen! Har inte riktigt haft nogonting vettigt att blogga om o do tankte jag att det kanske ar bast att lota bli hehe..
Kom hem for en stund sen. Var forst ivag po nogra Second Hand-butiker som oppnat har. Hittade massa fint!! Och BILLIGTTTT!! Yaay =) Sen var vi hos en kiropraktor for mina ryggbesvar. Det var varre en jag trodde =( So jag fick recept po nogra tabletter och imon ska jag po rontgen sen blir det rehabelitering i en vecka. It sucks!! Men jag vill verkligen fixa det har for det kan tydligen ge mig galnaa besvar i framtiden.
Anyyways, igor blev det flera timmars snack med syrran och vi har massa goa planer so det kanns riktigt harligt att ha massa kul att se fram emot!! Och sen prata jag med mamma och pappa och fick goa nyheter av dom ockso. So it's all good in the hood.
Nar jag oker hem till Schweiz behover jag bara vanta i nogra dagar po min bastis som kommer po besok, min storebrosha soklart. Oh tanken gor mig overlycklig! Mitt hjarta ler nar jag for vara med mina fina syskon. Finns ju seriost ingenting battre an dom po denna jord!!! :S aahh I love them =))
Nu tankte jag ta en long varm dusch och sedan krypa in under en filt och bara mysa framfor TVn. Loving life. Det enda jag ogillar just nu ar det hat jag utvecklat mot albaner. Damnit I can't help it! Varfor ar dom so retarded!?
Ahhhhh o nu tanker alla bonde albaner att jag ar "forsvenskad" well then you can go fuck yourselves cause I don't really give a shit. Lol. Ja, ni ser..mina aggressioner ar ju inte att leka med............Haha ha det gott. Hoppas ni aldrig nogonsin behover ha nogonting att gora med statliga myndigheter i Kosovo! Pusssheejj
Love it!

Kommentarer

  • Xinxilushi säger:

    Hey där Gona :)

    Tjänar man mycket pengar i Schweiz? Vad jobbar dina föräldrar och syskon med? Känns som att du och din familj är jätterika, eftersom ni reser ganska mycket... Om så är fallet funderar jag på att dra med mig min familj och flytta dit haha. Känns som att Sverige inte har något att hämta från Sverige, ingen karriär ingenting... Hugs!

    2011-12-09 | 13:03:37
  • GONA säger:

    Hey Xinxilushi!

    Ja, lonerna ar mycket hogre i Schweiz. Schweiz ar ju ockso en av dom rikaste landerna i varlden. Min pappa har ett eget foretag, en resebyro med flyg som flyger Schweiz - Kosovo. Mamma ar fortidspensionerad och mina syskon pluggar.

    Jatterika vet jag inte om jag hade kallat oss men vi har bra med pengar..och vi alskar att resa!

    Jag forstor vad du menar, jag tycker verkligen inte heller att det finns mycket att hamta fron Sverige! Kanns inte riktigt som man kan lyckas so stort dar. Jag skulle definitivt rekomendera dig att ta med din familj och dra till Schweiz =) Men se till att lara er franska innan isofall haha! Det finns inte mycket du kan gora i Geneve om du inte kan sproket tyvarr..Ha det bra! Kram

    2011-12-12 | 00:22:23
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: