Gona

You only live once, but if you do it right, once is enough

Kategori: Allmänt

Nu ar det andra gongen jag skriver longa inlagg och avslutar dom fint men loter bli att trycka po puplicera knappen..Bara for att jag inte orkar tjota po so mycket. Och bara for att mina inlagg rokar alltid sluta med massa skitsnack om albaner. Haha fan va jag borjat ogilla mitt folk. Tyvarr. Wish I didn't but I dooo. Anyways..
Jag tankte val att det vorre battre om jag holl det kort iallafall.
Jag kan val borja med att saga att jag ar lycklig. Spelar ingen roll att jag ar forvirrad, jag ar lycklig, det ar det viktigaste.
Sen saknar jag jag mina syskon gaaalet mycket!!! Det ar ju sjukt hur ingen kan fo mig att skratta o ha lika kul som dom! Mina hjartaaaaaan =)))
Okey nu hinner jag inte skriva so mycket mer do jag precis horde en Redbull knackas upp bakom mig..mmumma! Myskvall med massa film o gott po G har! Ha det fint! Pussspuss
Lol. Detta kandes passande do jag fott flera liknande kommentarer po senaste tiden haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: