Gona

Sverige-tripp

Kategori: Allmänt

Hey!
Har ingen blogglust what so ever. Ibland (valdigt ofta) undrar jag ens varfor jag har en blogg haha..
Men eftersom ni fortsatter klicka er in har kanns det dumt att inte skriva nogonting alls.
Soo hmm..Kan val ta och beratta att mina planer for min fodelsedag och nyor o allt sont dar ar helt andrade! Bokade en biljett till Sverige den 26e december istallet! So hinner jag med lillebrors fodelsedag i Schweiz ockso, o sen syrrans o storebrors fodelsedagar i Sverige =) Naajs! Ska bli riktigt kul! Har saknat mina syskon, min syrras pojkvan och min broshas flickvan, mina vanner, min sang OHH MIN SANG, mitt kara rum, SVENSK CHIPS(!!!!!!!), svensk brod (aven fast jag ALSKAR franska baguetter so saknar jag svenskt morkt brod) och kebabtallrik..och thaimat..ja, jag saknar en del manniskor och saker i Sverige, men jag saknar inte Sverige annars..speciellt inte med dess hemska vader. Jag har haft en regnfri vinter hitills. Har regnat vaaaldigt fo gonger. Menmen efter over 19 or kan jag val saga att jag ar van hehe..
Anyways, nu moste jag sticka, ska ivag och kopa lite fina tyger =)
Ha det najssss, PUSS!!
Me in rainy Gothenburg a few years ago

Kommentarer

  • Saranda säger:

    Vi alla saknar dig också jätte mycket! Det ska bli så kul att du hälsar på =)=) Mpuuq! <3

    2011-12-18 | 20:18:09

Kommentera inlägget här: