Gona

Good day!

Kategori: Allmänt

Heey peeps! Damnit jag vill bara sooova just nu men jag tankte att det var dax for ett blogginlagg istallet!!
Kom precis hem efter att ha vart po rehabiliteringen..eller om man nu kan kalla det so. Jag for i princip bara ligga ner med nogra vibrerande el-saker (haha jag ar varldens samsta po att forklara grejer..) po ryggen, som en slags massage under huden. Feeett nice. Sen for jag ligga med en assvarm dyna po ryggen, do vill man bara somna so gottt dar! Och inte nog med det sen for man en superrrmassage efter det ockso, I'm in heaveeeen haha..Det ar riktigt skont och jag hoppasss verkligen att allt ska losa sig med min rygg for jag paallar inte ha ont mer!
Anywaysss, idaaaaaaag ar en bra dag for idag kommer ingen mindre an min mamiiiii hit! Yayy =)) Hon kan ju inte va utan mig, det forstor jag..hahaha just kiddiiiiing, men det ska bli javligt kul faktist. Allt blir mycket roligare nar mamma ockso e har. Vet dock inte hur lange hon stannar, om hon oker hem med mig eller tidigare. Holler tummarna att hon oker med miggggg, ja HATAR att oka flyg sjalv, och anda for jag nastan aaaalltid gora det haha.
Hmm..vad mer kan jag beratta..JO! Nina ringde mig igor kvall och vi bastamde oss for att dra till Stockholm i april och titta po ingen mindre aaaan DRAKE! The king. So det ska bli suuuuperkul, nu har jag nogonting riktigt skoj att se fram emot..och i samband med det so for det ju bli en Sverige-tripp i april doo :p Yay!
Nu moste jag forsatta plugga litegrann och sen blir det pizzabaaak, mmmums!
Haaaa det so fint!! Horde forresten att vadret suger i Sverige, jag hoppas verkligen solen tittar fram snart! Folk verkar for deppade, beeeeeeeeee happy! Why waste time being sad when you can be happy instead? Screw winter depressions!

Bjussar po en bild fron sommarn, aven fast jag inte riktigt forstor mitt ansiktsuttryck lol men whatever haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: