Gona

Nail polish

Kategori: Allmänt

Hayy! Finally hoooome!! Åhh va sköööönt =))) Är så trött på Kosovo nu damn you have no idea! När vi droppade väskorna här hemma drog jag och lillebror direkt till MC och åt oss mätta. Jag åt inge kött iallafall och kommer aldrig att äta kött eller kyckling på MC igen efter några hemska videon jag sett. Blää så jävla nasty!
Hur som helst, nu håller jag på att packa upp och rensar bland alla mina lådor, insåg precis hur jävla många naglack jag köpt haha så jag var tvungen att ta kort på alla. Jag har minst 50 st till i Sverige..I have a weird thing for nail polish lol. Gillar helt enkelt att ha alla möjliga färger. Jag tycker det är så snyggt med fräscha naglar!
Anyways, nu ska jag fåraktig här sen blire att bara umgås. Imorgon kommer lilla bebisen Leah hit!! Oh ska pussa ihjäl henne =)
Ha en skön kväll! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: