Gona

Hold your head high

Kategori: Allmänt

Ohh this breaks my heart!
Det ar so sjukt sorgligt att folk kan vara so onda och faktist kan med att mobba en annan manniska. Helt arligt tycker jag synd om mobbare ockso, dom mor ju inte heller bra. Men sjalvklart ar det dom som blir mobbade som for sto ut med allt skit som det ar mest synd om.
Jag onskar jag gick i den har killens skola, jag hade so garna velat bli hans van och hans axel att luta sig po for jag groter, skakar och for rysningar nar jag tittar po den har videon. For ont inuti, bokstavligen! Usch..so hemskt.
Men han ska ha all cred i varlden for att han ar en son stark kille. Wow. Det ar inte monga som har det modet att faktist lagga ut  en son har video. Ohh jag for bara mer torar nar jag tanker po hur det moste kannas for hans familj att titta po videon. Mobbning ar bland det varsta som finns. Shitfaces. Deal with your own fucking problems!!
Keep being strong and keep being you!!


Sen tankte jag lagga upp den har ockso, en kille som svarat po Jonah. So himla snallt. Varlden behover flera sonna har manniskor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: