Gona

Good old days

Kategori: Allmänt

Nu kommer ett stort lass med biiiiiiiilder...
Storebror, mamma, jag och syrran
Jag och morbror
Mamma, broshan, farmor och jag
HAHAHA I tell u one thing, jag och min storebror fick aaalltid för oss o göra konstiga grejer när vi var yngre. Här klädde vi ut oss och imiterade nån slags albansk komedi-serie som gick på TV. Lille Arber ville såklart också va med haha..
Min finaste bästaste underbaraste mami och jag =)
Hahaha här är jag och broshan i farten igen..
Jag och världens BÄSTA föräldrar
Hahaha I löve this pic. Min storebror brukar alltid säga att jag känns mer som hans lillebror än lillasyster av fleera olika anledningar haha så när vi hittade denna bild var det självklart att det skulle bli en favorit.
Min farbror och jag
Broshan och jag underhåller som vanligt..
Mami och jag
Morbror och resten av familjen (minus syrran som tar kortet) här är vi alla pepparkakor i Albanien. Ja har ingen aaning om varför jag lyckades se så sorgsen ut haha..
Min fina pappa och jag på hans födelsedag. Älskar broshans min haha
Bror, pappa, jag och syrran
Finns fan ingen sötare lillebror än min!! Hihi
Hahaha jag som Pippi
Mina underbara storasyskon och jag
Pappa, jag, syrran, mamma och storebror
Hahaha världens bästa luffar-bild på syrran och mig
Nezanet, jag, broshan och vår gamla klasskompis Nathalie.
Nu måste jag maila lite med mina framtida roommates hihi sen är det sängen! Godnatt, pusss!

Kommentarer

  • Fanis säger:

    oooooooh herregud! gonis??? hur är det möjligt att vara så söt??? o de lilla afrot sååååååååååå sööööt herregud va gullig!! :D love <3

    2011-08-17 | 17:26:35
  • GONA säger:

    Fanis: Hahaha oh taaack so mycket hihi! so gullig du aaar, tacccck tack tack!! big loveee <3<3

    2011-08-22 | 01:49:10
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hollywood barn, skitsöta!!

    2011-09-04 | 00:19:01
    Bloggadress: http://nwna.freshnet.se
  • GONA säger:

    SV Nowna: Haha den va bra!! Tack sà mycket! =))

    2011-09-04 | 14:42:01
    Bloggadress: http://Gonas.blogg,se

Kommentera inlägget här: