Gona

OFF TO LOS ANGELES!

Kategori: Allmänt

Nu gäller det..efter alla dessa år av tjöt om att jag ska flytta till L.A så händer det äntligen. Idag tar jag planet till LAX o sedan taxin till min fiiina lägenhet. Känslorna är obeskrivliga, är lyckligast i världen!! Samtidigt som jag mår piss över att lämna familjen. Men det här är livet, det är sånt här som kommer göra mig starkare. Jag behöver det här. Åh är så glad och så himla upprymd. Det här ska bli så grymt jävla kul!!!!!!!
Stooor hälsning till min bäästaste familj, mina kära vänner och ni underbara läsare som vart såå gulliga med era fina och uppmuntrande kommentarer.
LOVE 2 YOU AAAAALL! KISSSSSES

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snälla sluta inte blogga!!!

    2011-08-18 | 11:32:58
  • Liraa säger:

    Oj Gon haha ha det så bäst i L.A .. hoppas du får en underbar tid där borta, hoppas du blir något stort i framtiden, dina bilder när du va liten var så söta herregud haha sa e mir <3 Önskar dig allt bäst tjejen .. mpuuq !!! :D

    2011-08-19 | 12:58:36
  • Anonym säger:

    Hej gona, hoppas du har det bra men jag har en fråga till dig, du reste ju mycket från sverige till schweiz jag tänkte fråga när ditt pass går ut å så hur gör du när du ska fixa ett nytt, fixar du innan den gått ut eller efter att den gått, om den har gått ut o är ogiltlig vet du om man måste ha den för att göra ett nytt eller räcker de me idkort? Undrar om du vet något om det d har ju rest lite hit o dit hoppas du kan svara;)

    2011-08-19 | 18:34:46
  • Fanis säger:

    önskar dig all lycka gona!! <3 hoppas du får en underbar start på ett framgångsrikt liv. hoppas vi kan hålla kontakt ändå, även om vi kommer vara upptagen med att studera och du slutar blogga! <3 <3 : :

    2011-08-20 | 02:38:33
  • GONA säger:

    SV Lira: Tuusen tack Lira! Du ska veta att jag verkligen uppskattar det!! Jag alskar L.A, det ar helt underbart men om jag ska va arlig so vet jag inte om ja kommer stanna har i 4 or..alla stader har sina negativa sidor, ibland e vissa negativa saker for negativa..tyvarr :p men ja for se hur jag gor! hur som helst, taaack so mycket igen sotaste du, mpuuuqqqq <3

    2011-08-22 | 01:51:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Gona säger:

    SV Anonym: Hej du!! Tack so mycket.

    Jag brukar alltid fixa mitt pass innan det gor ut faktist, kanns sakrare so.

    Det beror po vad du har for ID-kort och vilket land du ska till! Det finns ju EU-legg och dom funkar ist for pass i dom lander som ar med i EU har jag for mig. Kolla upp det landet du ska oka till om det gor bra med EU-legg, ifall du nu har det. Men vanligt legg funkar iallafall inte tyvarr. Lycka till o ha det bra! Kram

    2011-08-22 | 01:53:46
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Gona säger:

    SV Fanis: Tack so mycket basta Fanis! Och detsamma, verkligen!! I believe in yooou =))<3

    Jaaa det vill jag verkligen! Du kan antingen adda mig po facebook (Marigona Kurtaj) eller om du hellre vill horas via mail? Min privata mail ar [email protected] me yoursss :D o glom inte! for ja vill verkligen veta hur du har det dar borta!! Pussss <3

    2011-08-22 | 01:56:06
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Fanis säger:

    Va sööööt du är gonis! <3 läste precis ditt inlägg de verkaar som du lever livet som vanligt :D sköönt! Ska adda dig i fb och maila dig med uppdateringar :D alla mina vänner snackar om att dem vill flytta till LA, o hur alla unga har så roligt där osv.. blir så sugen.. men det är SÅÅÅ svårt att komma in där så de skulle aldrig gåå. Puuuss <3

    2011-08-22 | 15:02:00
  • Xona säger:

    åhh tjejen... Beundrar dig så jävla mycket!!! För att du jagar dina drömmar! fyfan vad avundsjuk jag är. Lycka till med allt!

    2011-08-29 | 13:31:03
  • GONA säger:

    SV Xona: Nu har jag visserligen kommit tillbaks men jag vill ando tacka sooo jakla mycket for dina varmande ord. So himla gulligt att framlingar kan med o ge so fina komplimanger! Tack tack tack basta du!! Bamsekram och lycka till med allting du med!!!!!

    2011-09-13 | 21:15:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: