Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Hi guysss! Hope u doin' great!
Jag hade tyvärr ingen energi att blogga igår. Det var en sann bakis-dag för oss alla. Vaknade efter bara typ 5 timmars sömn med världens huvudvärk. När jag såg att alla andra låg skönt deckade o inte verkade vakna på ett tag stack jag hem och möttes av ett helt skinande hem, inkl mitt rummmm! Som inte har vart sådär rent på evigheter. Mamma hade tvättat exakt aalla mina kläder. Åhh va hade jag gjort utan henne????? Världens bästa.
Sen har vi bara segat hemma efter att dom andra också kom, ätit, gått ut på promenad, bakat kokosbollar, ätit massa gott o tittat film.
Jag är tyvärr föör lat för att ta mig upp och leta fram kameran och bjuda på bilder från vår riktigt roliga utekväll i lördags så det får bli senare ikväll!
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning sen ska jag iväg till stan och träffa upp mami, sis o saranda o hänga på stan.
Senare mot kvällen blir det att träffa hela tjejligan för o hitta på någonting roligt nu innan jag drar =)
Man har så myycket o göra o så många o träffa innan man drar iväg på en sån här lång resa alltså..Men på onsdag har jag bestämt att inte göra några ärenden eller liknande, ska baara umgås med min familj hela dagen lång!! <3
Hoppas ni får en fin dag!! Pössss
PS. Har hittat fetaste boendet i USA wooop wooop, visar ikväll!!
=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: