Gona

Live from L.A..hehe

Kategori: Allmänt

Haaaaaj!! Ska ivag och kopa en dator imon do blir det ett ordentligt inlagg! Just nu ar jag nere vid lobbyn o bloggar..it sucks for man kan inte ens go in po facebook her :S
Menmen, idag har jag vart ute po lite arenden och sen log jag bara och solade och badade vid vor pool. Nu ska jag upp till lagenheten och duscha o byta om sen ska ja ivag o handla lite middag.
Dom senaste dagarna har vi bara slappat. Vart ute vid Santa Monicas stora shoppingscenter, vart vid havet po piren, festat po Playhouse i Hollywood, lite sont dar roligt =) Bilder for ockso bli imorgon. Min kamera holler po att do o ja kan inte hitta en enda jakla konverterade som funkar so ja har lite panik.
Meeenmen ska forsoka losa det. Ni for ha det fint solange! Pussss

Kommentarer

  • N säger:

    Visa gärna bilder från resan :)

    2011-09-07 | 16:58:10
  • GONA säger:

    SV N: Det ska gora, snaaart haha =) Kraam!

    2011-09-13 | 21:10:06
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: