Gona

Heeeellow

Kategori: Allmänt

Haaajhaj!
Fick ryck och la lösenordkod på bloggen. Är sååå velig med den här bloggen så det inte är sant!! Har TYP bestämt mig för att lägga ner när jag drar till L.A, kanske skaffar en ny liten blogg bara för familj o vänner eftersom dom tjatar på att jag måste blogga därborta hehe :p meeenmen får se hur det blir.
Tills dess kan jag ju iallafall blogga! Dom senaste dagarna har jag bara umgåts och njutit av livet. Vart ute och festat, ätit middag ute och vart på en fantastisk utsiktsplats med mina vänner, kollat filmer med familjer, suttit uppe hela natten och spelat kort med Geti & Saranda, vart ute o fikat och massa annat. Och så packat o packat o packat. Tack gooooode gud att mamma följde med alltså, annars så skulle jag inte kunnat göra ett pisss här! Hon har tjatat varje dag tills jag äntligen gick med på att ta tag i allt o så har hon såklart gjort det mesta. Åh va skönt o ha en sån underbar mamma..jooobbigt att jag inte kommer ha henne nära mig där borta, jobbigt som fan alltså..menmen what to do. Är iallafall snart klar med hela mitt rum, har fått packa ner ALLT. Ifall vi byter lägenhet här så är mina grejer redan i lådor..
Hursomhelst nu ska jag ta ett bad och sen måla naglarna och göra mig iordning för att ta med vodkan och iväg till stan, där ska det förfestas och sen blir det Port du soleil med världens finaste syskon + bästa Saranda & Petros =)
Vi hörs!! Pössss
Nina och jag, bild från igår.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fortsätt blogga när du är i usa också! Skulle vara jätte kul att fortsätta läsa din blogg o hur du har det där, har gjort det i flera år nu:) ha de bäst!

    2011-08-14 | 21:39:06
  • GONA säger:

    SV: Va roligt med en läsare som vart med länge! Verkligen uppmuntrande, tack! =)) Jag får dock se hur det blir med bloggen i USA, har inte riktigt bestämt mig än :P

    Ha det bäst du med!!

    2011-08-17 | 05:22:54
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: