Gona

Back in Geneva

Kategori: Allmänt

Haaaaaay!!
Hoppas ni màr bra o sànt där! Själv màr jag underbart, är helt död bara! Vaknade hur tidigt som helst imorse för att ta planet tillbaks till Schweiz =)) Har haft det helt underbart i Kosovo men nu räckte det faktist haha..Tyvärr hinner jag inte stanna här i Geneve sà länge eftersom jag ska till Stockholm till helgen. Sà jag àker hem till gràa Sverige redan imorgon..buhuu. Meeeeen jag saknar min brosha galet mycket sà det känns inte helt surt att àka hem faktist. Och sà min säng, àhh how I miss it. Och alla mina finfina vänner ocksà sàklart.
Kändes riktigt deppigt att lämna alla borta i Kosovo idag, speciellt mina tvà änglar Aurreli och Leah, världens absolut sötaste! Jag kommer inte fà träffa dom pà ett heelt àr =(
Hur som helst tänkte jag dra iväg till stan en runda nu. Mammas o lillebrors biljetter hade bokats fel sà dom hamnade nàgra timmar ifràn Geneve sà pappa har àkt o hämtat dom och jag är här ensam. Tänkte fördriva tiden med att shoppa lite och sen komma hem o packa o bli helt färdig sà jag hinner umgàs hela kvällen med familjen. Kommer ju inte träffa pappsen och lillebror mer det här àret sen..men mami kommer till Sverige pà fredag för att hjälpa mig med allt innan jag àker o sà.
Ni ska fà massor med bilder, sàfort jag fàr lite mer tid över, nu màste jag verkligen dra, vill utnyttja det fina vädret sà gott jag kan =)
Ha det fint sà hörs vi snart igen!
Pusspuss
Bild efter en av alla utgàngar i Prishtina.

Kommentarer

  • fanis säger:

    DU ÄR SÅ SNYGG GONA!!!! älskar dina ögonbryn, ögonfärg, hudfärg, hårfärg.. du är bland dem vackraste tjejerna som finns!! puss och kärlek till dig

    2011-08-03 | 22:13:43
  • GONA säger:

    SV Fanis: Ohh bästaste duuu! Tuuusen tack!! Du är allt för gullig du alltså haha pussss o massor med kärlek till dig med!!

    2011-08-17 | 05:24:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: