Gona

Jackets

Kategori: Shopping

Vafaaan gör jag vaken nu? Helt seriöööööst. Så jobbigt, jag hade en lååång sån här period då jag inte kunde sova innan 3-4 om nätterna men jag lyckades komma ur den ett tag och nu känns det som jag är tillbaka där..typiskt haha. Yeye whatever, man ska inte klaga!

Tänkte bjuda på lite bilder eftersom jag uppdaterar så kasst now a days hehe..
Det blir ytterplagg denna vackra natt/morgon..
Vissa nya, vissa lite äldre men som jag inte visat.
Tycker dock att bilderna inte ger plaggen rättvisa, systemkameror är inte min grej fan, är superkass på inställningar o sånt där så det här får duga =)
Älskar denna!!! Ska göra om den lite grann också, åh va fint det kommer bli!!
H&M
Snygg som fan men såg att H&M fått in liknande tyvärr =( Köpte min i någon random affär i Montenegro i somras och det var kärlek vid första ögonkastet hehe ;P
Så glá ja blev när mamma hade köpt mig denna häromdan! Älskar långa kavajer, denna är dessutom mjuk och suuuperbekväm. I'm sorry men jag orkar verkligen inte gå upp och kolla märket nu haha så fråga ifall ni undrar. Den är iallafall köpt på ett ställe som heter Manor här, typ som Sveriges Åhléns fast myycket mer utbud :)
My beloved leather-vest! (Den är inte alls sådär plastig i verkligheten)
Helt klart en av mina favoriter. Köpte den här i Bershka i somras.
-
Naj men nu måste jag fan lägga mig. Ska försöka tidsinställa några inlägg imon så ni har någonting att läsa när ni ramlar in här hehe..Godnatt på er!! PUSS

Kommentarer

  • urfan säger:

    hej underbara gonis! måste bara fråga vart du köpt din söta dörr hängare eller vad det nu kallas.. haha :D

    Och eftersom jag har bal/tar studenten snart så har ja kollat hur du såg ut när du tog studenten osv, älskade din vita studentklänning, var kom den ifrån? precis sån gullig och tjejig vill jag ha.. allt som finns är typ korta supertajta små mini klänningar vilket inte är så lockande för mig :(



    PUSS O KRAM :)

    2011-04-13 | 20:53:55
  • GONA säger:

    SV Heeej mitt underbara fan hihi =)

    Haha den är tyvärr köpt i Schweiz, men mamma hälsar att du kan kika in i Åhléns, dom kanske har där med :p

    Åh tack, den kom från H&M från nån collection som fanns då tror jag. Aaa kände exakt likadant, ville ha en riktigt bekväm så den va perfekt. Hoppas bara du får tag på en, annars får du gärna höra av dig, för ja har ändå tänkt o sälja maaassor av mina klänningar!! Pussss på dig

    2011-04-20 | 13:25:14
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • gonis fan säger:

    aah ska kika i åhlens :D va roligt! du har så snygga kläder vill gäääärna va med på din bloppis eller va du tänkt ha ;) va använder du för hårprodukter förresten? tror vi har ganska likt hår.. eller du kanske har lite lockigare medans jag har mer fluff vågigt.. men plattar ngn gng kanske, fönar mest faktist.. men de blir så torrt oså.. spc för ja färgat så mkt.. ditt ser så friskt ut :)

    puuuussssssssssss

    2011-04-21 | 18:38:42
  • GONA säger:

    SV: Va söt du är, tackk, ska göra det såfort jag orkar haha =)

    Hmm ja använder massa olika faktist, kan göra ett inlägg om det o visa bild istället! Jag har låtit mitt hår växa så att ja har min naturliga hårfärg nu, kanske därför det ser friskt ut :P pussss söta duuu

    2011-04-28 | 17:14:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • urfan säger:

    jaa gör det, skulle uppskattas :D

    aa har läst de tidigare i din blogg =) smart du är! jag har färgat så mycket att sist ja va hos frisören sa hon att de skulle gå av om ja färgade en gng till :( hade sparat mitt hår i flera år nu, sen avfärga ja de o slinga o höll på flera gngr så några cm av håret bara gick av sist ja avfärga för några månader sen.. precis innan studenten också.. :/ typiskt mig.. spenderar alltid mer tid på att få den hårfärgen ja vill ha än den tid ja behåller själva färgen.. hahahaha cp..

    2011-04-30 | 00:28:14
  • GONA säger:

    SV: Hahahaha så skön du är! Ahh sånt där e så jobbigt, håret betyder ändå jävligt mycket (iaf för mig haha) så det är skitjobbigt när man inte är helt nöjd med det fan! Men varför låter du det inte bara viiiiila från all färg ett tag, sen när det är fint o friskt, om du inte vill ha din naturliga färg, så kan du börja slinga på det, då blir det nog mycket snyggare än när det är slitet..

    Lycka till med håret faniiis =) pusspuss

    2011-05-06 | 14:57:15
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: