Gona

Pictures

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Har inte haft någon lust att blogga då jag bara njutit av vädret och av världens bästa sällskap!
Igår lämnade visserligen både syrran och broshan mig för Schweeeden men jag försöker att ha kul ändå! Svårt då vi umgicks 24/7 menmen hehe..Igår och idag har jag o pappa bara hängt. Igår vid sjön där masssor med folk bada o alla låg i bikini (så härligt!!) och idag satt vi vid parken, o även där låg människor i bikini. Snacka om att dom har fått en vaaaarm vår här alltså, så glad att jag också får uppleva lite av den hihi. Sist jag kollade vädret för cirkus två timmar sedan så var den på 19 grader!!! Om det är någonting jag älskar så är det vaaarma kvällar!!!
Annars dom senaste dagarna innan dess har jag bara haft jävligt kul med mina knasiga familj som jag älskar såå!!
I Fredags var det som roligast, då hyrde vi (syskonen) bla en båt och var ute på sjön ett tag. Syrran och lillebror badade men jag och storebror fega ur haha..
Orkar inte skriva ner allt jag gjort men kan bjuda på bilder istället!
Btw jag är så deeeeeeeeeepp idag =( Köpte en sååå SJUKT snygg röd skinnjacka för några dar sen men den var jätteskrynklig (pga den legat i paket sa dom) men både jag och pappsen försökte med allt man läst på nätet att man kan gö men den vill inte räta ut sigggggg..fan också, blir så ledsen. Den är så himla snyggggg alltså, men jag gillar inte skrynkligt skinn fan..
SÅ..om någon vet någon riktigt snygg röd skinnjacka så säg gääärna till!
wooow, va mycket bilder det blev! aja nu måste ja hoppa in i duschen sen blir det skype med Arrebarreeeee =)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: