Gona

Ut på staaaan

Kategori: Allmänt

Hey you guysss!
Va tråååkigt med vädret! Igår var det ändå soligt på eftermiddan när ja kom o ja blev så skiiitglad att ja slapp ett sånt miljöbyte men it's Sweeeeeden så antar att det är sånt här man får vara beredd på..tyvärr.
Igår chillade jag bara med broshan här när jag kom hem, sen kom Petros över och Nina & Shabbu. Så det blev lite förkrök här sen stack jag o tjejerna ut. Vi var på Peacock o dt va asnice. Vi satt o drack o prata om allt mööjligt, hahaha riktigt kul.
Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag iväg till stan med Nina o grabbarna. Saknat ihjääl mina vänner!!
Fast om ja ska va ärlig så saknar jag min familj också, ja, redan! När jag gick o la mig vid halv 5 nångång igår så blev ja helt ledsen haha, inte roligt o inte kunna sitta uppe o prata hela natten med mamma o sen höra henne säga 'Naten e mir qika jem' (Godnatt min dotter) innan man går o lägger sig, det är en slags trygghet :P äh vet inte hur ja ska förklara! Hur som helst så kommer hon på besök igen nästa veckaaaaa wihuuu så det ska bli riktigt skoj. Denna gången kmr hon med min bästaste lillebror också =)))
Nu måste jag iväg, bjuder på lite bilder från igårkväll senare när jag får dom av Nince! Pusspuss
Igår på Amsterdams flygplats :)

Kommentarer

  • Alba säger:

    SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGING!!!!!

    2011-04-16 | 18:55:56
  • Anonym säger:

    Hejsan :D

    Gillar din blogg riktigt mycket, du är en sån spirit girl, hahaa om du fattar. Det känns som att du har mycket glädje inom dig.

    Men jag är lite förvirrad, bor du inte med din familj? Hur är ni utspridda runt om i världen? Haha. KRAM!

    2011-04-17 | 19:15:28
  • GONA säger:

    SV Alba: Thaaaankyou my beautiful sisteeeeer ♥



    SV Anonym:

    Hey!!

    Haha nej va gullig du är, tusen tack!! Haha ja får höra det där ganska ofta o det stämmer verkligen, ibland känner jag att ja bara vill spricka av glädje en helt vanlig dag även fast inget speciellt har hänt haha weirdoo..

    Haha nä jag bor ensam, men i min familjs lägenhet. Alltså hela min familj har bott här i Göteborg innan men pappa flyttade till Schweiz för jobb och nu går det såpass bra för honom att resten av familjen (förutom syrran som bor med sin pojkvän) bestämde sig för o flytta dit (livet är sååå mycket bättre för mina bröder där borta också) så lägenheten e kvar här tills jag drar till USA. Jag ville inte flytta för det kändes jobbigt o börja om på nytt (utan o kunna franska whatsoever) när jag ändå flyttar snart igen =) Kramiiis

    2011-04-20 | 13:32:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: