Gona

När latheten tar över..

Kategori: Allmänt

Livet lekerrrrrr ja mår utmärkt!!! Vet ni vad den ENDA anleningen är till varför jag inte bloggat? Hahaha jo för varje gång jag suttit mig vid datorn har jag tänkt "Måste ju ladda upp bilder..min kamera..åhh den i väskan..orkar jag hämta den? janejjanejjanej...." Hahaha feel freeeee to call my the world's laziest!!
Jaja iallafall, i Liseberg hade vi riiiiktigt kul, hahaha skrattade verkligen ihjäääl oss. Och hade alldeles för roligt för att komma ihåg o ta kort, men det blev några få st.
Sen har vi äntligen hyrt dom jäkla cyklarna vi tjötat om haha. Ni vet dom som man kan hyra överallt i Göteborg? Vi hyrde sånna, cyklade ner till Garbo och fick med oss baguetter och filtar och cyklade iväg till parken och bara chillade i solen. Riktigt soft =)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag iväg o träffa vännerna. Ha det fint!
PÖSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: