Gona

Liseberg!!

Kategori: Allmänt

Heyy!!
Hoppas ni mår bra! Det gör jag hihi =)
Igår va det riktigt roligt, var hos mina kusiner hela dan. Vi åt gooo middag, satt på altanen o drack o tjöta sen blev det övermumsiigggg tårta.
Sen på kvällen åkte vi hem o ja va skituttråkad så grabbarna kom förbi o vi tog en runda bara. Sen kom jag hem o kollade på film med mamsen.
Nu ska jag iväg till Liseberg med syrran o lillebror. Ska bli riktigt roligttttt woohoo :D. Och senare ikväll ska jag hänga med grabbarna ba. Ari ringde mig imorse från tåget o berättade om deras Sthlm-vistelse, lät sjuukt kul ju. Skulle vart asnajs o lämna Göteborg i några dar. Men det får bli senare nångång =)
Jaaaja nu ska ja inte tjöta mer, måste gå o göra mig iordning. Hoppas ni får en fin dag iallafall!
Bjussar på lite bilder från igår, pussspuss!!

Kommentarer

  • urfan säger:

    GONIS !!! vilka sööööööta jeanslegings bebisen har!! hahahaha

    2011-04-25 | 14:32:50
  • Anonym säger:

    märkt en skit rolig sak med dig, du säger alltid "tack för era söta kommentarer, så har du knappt några hahahaha

    2011-04-26 | 10:16:04
  • Anonym säger:

    http://gaga.metro.se/view/8jv/Why_were_you_born_this_way...klicka på denna länken och gilla! vi måste hjälpa honom, försök få fler å gilla! Hade vart jätte snällt (:

    2011-04-27 | 19:42:26
  • GONA säger:

    SV Myfan (hihi): Hahaha visst har hoooon, så himla söt, värsta fettvalkarna hahaha pussss



    Anonym: Awww va gulligt att du håller reda på mig hahaha!! Men det finns faktist dom som inte alltid vill ha sina kommentarer där dom berättar massa personligt puplicerade =)puss

    2011-04-28 | 17:16:35
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • gonis fan säger:

    till anonym: Oj va roligt!!!!! skulle vi skratta nu? Herreguuud, kan ju inte sluta skratta, du borde bli komiker anonym!! .. Märkt en skit rolig sak med dig, du har inget liv!! :D :D :D .. inget namn heller tydligen!

    2011-04-30 | 00:24:29
  • GONA säger:

    Hahaha så söt du är my dear fan ♥

    2011-05-06 | 14:53:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • fanis säger:

    lugnt brosh ;) hahahaha <3

    2011-05-06 | 22:03:48

Kommentera inlägget här: