Gona

Jobbig daaaag

Kategori: Allmänt

Godmorgooon!!
Oj va länge ja har försökt få till det här inlägget nu..det är ju inte ens morgon längre haha...Hursomheeeelst, idag vaknade jag upp deppad som fan. Broshan åkte iväg tidigt imorse, ja har masssssa pappersarbete att ta hand om och här hemma ser det ut som ett bombnedslaaaag!! Men tack o lov har jag vänner som alltid vet hur dom ska få mig på humör haha (vilket egentligen är ganska enkelt..) =)
Så nu sitter jag här med massa papper som jag ska fixa med, efter det blir det ner o beställa en tid för tvätten, promenad och sen måste jag handla.
Sen måste jag stoooorstäda här hemma =(( Meeen vi hörs nångång efter det!! Tävlar mot mig själv idag..hahaha pussss
Ikväll tänkte jag bjuda på lite Sensation White-pics :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: