Gona

Goodmorniiiiing!

Kategori: Allmänt

Godmorgonnnnn!
Fan för mig att ja inte uppdatera igår, jag är alldeles för lat här alltså haha.
Tillbringade iallafall hela dagen ute i solen, drack, rökte, lyssnade på musik, läste tidningar och böcker. Man måste ju kunna underhålla sig själv fan haha. Men sen kom pappa o räddade mig från en jääävligt dålig tidning :)
Fick höra sjukt roliga historier haha pappa har alltid vart en berättare så det är lätt o bli underhållen.
Sen åkte vi iallafall hem på hans moppe (haha bästa) och åt lasagneeeee, jääävlar va gott alltså.
Nu ska jag upp och hoppaaaa, ligger fortfarande o drar på mig men ska strax käka baguett sen blir det stan med mamma. Måååååste hitta en vit klänning!!!
Hoppas ni får en underbar daaaaaag =) Pussheej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: