Gona

Familje-dag

Kategori: Allmänt

Inte blivit så mycket bloggande idag just för att jag bara umgåtts med familjen, vill passa på nu eftersom jag åker hem imorgon.
Ska bli dötråkigt att resa ensam, speciellt när jag ska mellanlanda i Amsterdam i några timmar. Blöö hatar att resa ensam, man blir så seeeeg!! Menmen får väl ladda upp med tidningar o sånt där :)
Förresteeeeen, så jävla oväärt, såg att jag börjat flagna nyss..REDAN!! Har fått lite färg här (tack o lov, broshans kommentar när jag kom hit "Shit din hand..det ser ut som du är död" hahaha) meen den vill redan försvinna =( Jaja what to do, bara den håller till på lördag är jag nöjd hihi..
Nu ska jag fortsätta chilla med mina älskade bästaste finaste föräldrar ♥
Ha det bra så hörs vi imon!! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: