Gona

Degar på balkongen

Kategori: Allmänt

Hey you guuuys!
Gud ja är helt utmattad!! Va tvungen o gå upp galet tidigt idag för o gå till doktorn och sen när jag kom hem tittade vi på massa videofilmer från när vi va små. Alltså herregud, skrattade ihjäl mig igår o idag när vi tittade hahahaha sikken liten skitunge man va. Fanns film på mina födelsedagar, shääät va man gick loss. Hahahaha vi dansade verkligen ihjäl oss hemma i vardagsrummet. Är supernostalgisk just nu!!! Känns så sorgligt att se att man vart sååå bra vän med vissa som man inte ens hälsar på idag! Det är helt sjukt fan.
Men ahh va ska man göra liksom =)
Resten av dagen har jag bara degat på balkongen. Familjen har åkt iväg till Helsingborg så jag är ensam och uttråkad........Råkade somna i solen så ja vaknade i ett ryck av att ja kände att min kind höll på o typ brinna haha. Nu ska jag ner och köpa jordgubbar sen blir det att fixa ihop en middag, pussssshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: