Gona

brotip#140

Kategori: Allmänt

Blööh fick en flipp igår och kände bara för o ta bort bloggen..Men det har gått över nu. Bestämde mig för att jag slutar blogga när JAG verkligen känner för o sluta, inte för att ja har en dålig dag p.g.a andra människor!
Nog med det, idag är jag en riktigt wifeyyy (haha)..städar, tvättar, diskar yeah..tar det lugnt samtidigt..hatar att stress-städa. Tur att jag plockade undan allt igår istället och diskade disk för typ 50 pers (diskmaskinen är pajj u know) så ja slipper det idag..Ska upp o damma litegranna nu sen ska jag unna mig ett skönt baad!
Ikväll kommer mamsen och lillebror heeem, ska bli roligt o få lite liv här hemma igen, vart ju helt dött igår när broshan stack hem :P
Vi hörs senare, pussspuss!!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

    2011-05-08 | 14:51:42
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: