Gona

BBQ

Kategori: Allmänt

Heeey yooo!
Idag har jag inte uppdaterat för ja har vart borta hela dan. Va med grabbarna hos Ari, först låg vi o softa på solstolar på altanen, lyssnade på musik o hällde i oss massa redbull o sen grillade hans mami massa gott så vi satt i flera timmar o gottade oss med goooo mat och vattenpipa, sen var vi ute och chillade bara. Haha sjukt kul dag, har skrattat ihjäl mig som vanligt.
Nu har jag suttit med mami, sis o albu i vardagsrummet o tjötat o käkat jordgubbar med choklad. (FINNS DET NÅGONTING GODARE ÄN JORDGUBBBBBBAR? Jag var i Schweiz i 18 dagar o åt jordgubbar VARENDA DAG o ja kan aaaaaaldrig tröttna, det är verkligen min favorit!!!)
Men nu ska jag sova, måste komma upp någorlunda tidigt imon så ja kan njuta av vädret =)
Pusss & Godnatttt!
Jag och Mini-Arian (Haha hans helsköna lillsis)

Kommentarer

  • Tove säger:

    Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

    2011-05-07 | 01:33:11
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: