Gona

23°

Kategori: Allmänt

Hey!
Hinner inte alls skriva sà mycket dà jag helst vill njuta av vàra härliga 23 grader strèlande sol vi har idag!
Tänkte bara uppdatera en snabbis sà ni har nàgonting att làsa nàr ni kommer hit hehe..
Senare idag kommer min kàra faster och kusin frèn Kosovo och hàlsar pà! Ni som hàngt med i bloggen ett tag kanske kànner igen min vackra kusin Vanessa som ja hàngde med vàldigt mycket i höstas när jag var i Kosovo =)
Och imorgon kommer ingen mindre àn min syyyyster hit!!! Längtar ihjäl mig tills hon kommer, har saknat henne o det ska bli sà sjukt skoj!! Förra gàngen vi var här hade vi askul och dè var det àndè kallt, nu àr det ju nästan svensk sommar här!
Yeah jag har en riktigt bra daaag idag =)))) Men nu ska jag stoppa in ISKALL Icetea och lite annat gott i en kylväska och dra ner till sjön och chilla. Ha en fin dag! Pusssss


Vackra Genéve

Kommentarer


Kommentera inlägget här: