Gona

I love you like a fat kid loves cake.

Kategori: Kosovo 2010


Saknar de gamla goa tiderna som FAN. Speciellt högstadiet. Dà hade vi inga bekymmer och alltid tid för varan.
Men jag älskar er alla minst lika mycket nu som dà. Det är bara sà synd att man växer upp och skils àt pga plugg, jobb o allt sànt tràkigt. Men jag tror att vad som än händer sà har vi ett starkt band till varan som vi byggt upp sà länge som inte gàr att klippa av över en natt. Aven om allt inte kan bli som förr sà är jag nöjd med alla vàra helt underbara fina minnen och historier. Alla skratt, alla tàrar, alla lyckliga stunder, alla ställen vi vart pà, alla fester m.m..Stunder man aldrig glömmer! Jag älskar er, oavsett vad! Ni är bäst.











Kommentarer

  • Anonym säger:

    vart ska du bo när du åker hem i oktober?

    2010-09-29 | 00:40:31
  • GONA säger:

    SV Anonym: Vem sa att jag ska hem i Oktober?

    2010-09-29 | 17:55:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    oj kanske missuppfattade nåt du hade skriivit någongång, men ska du bo själv i götweborg n räö du åker hem?

    2010-09-29 | 23:34:54
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jaha hehe okej, jag vet inte riktigt än hur ja ska göra, fàr se :p

    2010-09-30 | 00:03:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • mirna säger:

    Kunde inte ha skrivit det bättre själv, Puss puss<3

    2010-10-02 | 16:53:10

Kommentera inlägget här: