Gona

Confused.

Kategori: Kosovo 2010

Förvirrad som FAN. Har ingen aning vad jag gör/ska göra/bodde göra!
Det är snart OKTOBER och jag softar fortfarande med semester..Visst är det jävligt gött med sol, värme och festande men den där oron försvinner ändà inte..den där lilla rösten in the back of my head som undrar vad jag sysslar med. Ett tag funderade jag pà att stanna här i 6 mànader something. Skaffa ett jobb och bo i vàra lägenheter här för ja trivs sà bra här. Men det är svàrt att fà ett välförtjänt jobb när man är outbildad i Kosovo. Och jag pallar helt enkelt inte jobba röven av mig för mindre än 10 papp.
I Geneve däremot har vi stooora pengar men helt ärligt sà trivs jag inte. Inga vänner och inga som helst kunskaper i det franska spràket gör det sààà himla tràkigt att bo och leva där. Familjen verkar trivas bra iallafall. Lillebror har börjat skolan och fàtt massa nya vänner men det är sèklart lättare när man är liten..
I Sverige..blööh..visst, ja har min syster, morbröder och alla mina vänner där men fyfan va tràkigt det är!! Dessutom màste jag typ "börja om fràn noll" när jag kommer tillbaks. Dvs skaffa egen lägenhet och ett jobb o sànt där trams..
Gosh, va skönt att detta bara är tillfälligt..att jag bara har beslutsàngest över vad jag ska göra det här àret och inte resten av mitt liv. Fram till sommarn bara, sen vet jag exakt vad jag ska göra :)
Ja..dt va det, mina funderingar..dt mesta jag tänker pà nuförtiden..när jag fàr tid att sjunka in i mina egna tankar dvs hehe..
Nej men nu ska jag ut och ta en fika. Riktigt seg idag, vill bara slaaaappa hela dan! Pusshej




Bilderna är tagna hos kussen häromdan..Hon gick ut o köpte mat till oss och jag försökte som vanligt underhàlla mig sj haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: