Gona

Off to Macedonia!

Kategori: Kosovo 2010

Hej babes!
Wazzap? Jag kom hit till faster for en stunds sen. Vilken bra dag. Povagen hit kunde jag inte sluta lee! Just for att dt var en so fin dag, solen var framme och det var varmt och skont. Massa glada folk overallt som vanligt och jag bara kande inom mig en kansla av gladje och trygghet. Jag trivs so bra her. Och har borjat anpassa mig sopass att det kanns som att jag numera bor her. Har vart ensam hemma i drygt en vecka ockso so do har jag fo ta hand om hemmet o allting so det ar verkligen vuxenpoang dar asso haha.
Idag ska jag iallafall sova hos faster for imorgonbitti ska vi ivag till Skopje (Makedonien) och spendera helgen dar hos vora kusiner. MCDONALDSSSSSSSSSS!!!!! Finally, inte fott smaka po en burgare i 1 monad my gosh haha. Och so blir det shopping po staaan och grejor. Ska bli roligt som fan och traffa alla slaktningar igen :D

Nar jag kommer hem fron Makedonien tankte jag kora med en liten frogestund! Va tkr ni om det? Var ju so lange sen nu hehe..
Jaja nu ska jag vara lite social her med min kara faster och min sota kusin Vanessa! Vi horss pusspuss po er alla dar ute och ta hand om er.

Kommentarer

  • Gentrit säger:

    Peshendetje! une jam Gentrit Tiku une jam 20 vjeq jam nga Kosova ky eshte e-mail im [email protected]

    2010-10-06 | 10:18:15

Kommentera inlägget här: