Gona

LIVE po albansk TV haha =)

Kategori: Kosovo 2010

Jag lever! Tankte att jag kan passa po att blogga nu eftersom jag endo inte kan sova.
Min bror har dratt tillbaka till Schweiz och jag ar javligt depp, VERKLIGEN INTE lika kul utan honom har. Men jag gor grejor endo. Igor exempelvis HAHA so var jag med po TV. Det var en valgorenhets-konsar som visades live po RTK och jag jobbade vid telefonerna (tog alltso emot donitationer via telefon vid sidan av scenen) so aaaalla hade sett mig. Jag hade ingen aning om att vi skulle va med i TV!!! Behare hade inte forklarat so mkt innan haha menmen fick gulliga sms om att jag var so fin so, whatever haha.

I helgen blir det Makedonien, Skopje..ohhh antligen MCDONALDSSSSS..inte haft tillgong till MC-mat i en monad!!

Potal om Skopje..Har ju massssa slaktingar dar. Bode fron farmors sida och farfars. So skriver en tjej fron Malmo till mig tidigare idag po facebook, for att vi hade samma efternamn och gemensama kusiner i Skopje. Hon sog ut o va i min older. Efter nogra utbytta meningar kom vi fram till att vi ar slakt. Haha fatta so sjukt, att man hittar slaktingar man inte ens visste om - po facebook!!
Jaja, varlden e liten. Nu ska jag titta po film.
Btw. Fan va skont att vare sig dt vardag lr helg so sover jag nar ja vill o hur lange ja vill..holler inte ens reda po veckodagarna langre..Det kallar jag semester.

Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: