Gona

I'm alive!

Kategori: Kosovo 2010

Hey!
No, I'm not dead or something like that. Just ben buzy haha. Nej men hander ju hela tiden so mycket her so man har knappt tid for internet! Och hos farmor her i Prishtina har det inte funnits internet. Men det kopte jag idag so dt fixas inom nora dar. Nu ar jag hos faster. Vi var bjudna her po middag.
Fan va jobbigt ner man inte bloggat po ett tag, vet inte vart ja ska borja me o beratta om allt!! Som ni merker so okte jag inte hem den 13 september, stannar langre men har ingen aning om hur lange haha :P
Hmm..va har ja gjort do..Var i Skopje, Makedonien, haromdan..firat bajram bigtime!!..piercat tvo hol i oronen, alltso po ett o samma ora if u get what i mean haha..vart po "kandis"-brollop haha, Blero gifte sig i Sondags so vi var bjudna, der fick jag traffa typ alla albanska kandisar..b.la min snygging Ledri hahaha..upptackt varldens goaste restaurang, Rings i Prishtina, MUMS sager ja bara..hollt typ po o svimma flera gonger av varmen HAHA, sist var idag, hade shorts o linne och endo kunde ja knappt andas vafan!..o so har ja vart me i en film ockso!! hahaha jag och Behare skulle ut o fika och det slutade med att vi numera ar me i en film/serie HAHA dor dt va so sjukt skoj!!

Okej nu for det racka for den her gongen, har gott o blivit forkyld av nogon sjuk anledning, vem blir sjuk po sommaren liksom haha?? so ja pallar inte sitta her haha ska go och chilla me folket..moste vila hemma ikvall eftersom dt blir massa party till helgen.

Har ingen kabel till kameran, for ta o kopa det non dag so ska jag se till o visa massa bilder!! Love u guys xx








Okej bilderna blev lite deformerade nu eftersom ja fick dra o forminska lite haha, nogra bilder ja hade blivit taggad po, po fb her i kosovo =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    OMG LEDRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha fan va najjs

    2010-09-17 | 13:24:18
  • Anonym säger:

    hur kom du till bleros bröllop ?`känner du han eller är han bekant?

    2010-09-18 | 20:31:23
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahaha jaaaa, nice som fan :D



    SV Anonym: Blev bjuden för min pappa känner honom och hans bror :)

    2010-09-18 | 20:50:45
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Egzona säger:

    SV; jaha okej kommer från mitro:)

    2010-09-18 | 21:26:01
    Bloggadress: http://djooona.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag måste bara fråga vem mördaren är, och är det säkert att det är han och vilket straff han fick? hittar inte någon information? snälla berätta lite

    2010-09-19 | 05:16:44
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jag kan ju inte veta säkert om det är han men han är iallafall dömd till 16 àr. Du bodde kunna hitta information eftersom det stàr överallt pà nätet om honom..Men jag föredrar att inte prata om det sà mycket, jag hoppas du kan respekera det. Kram

    2010-09-19 | 12:11:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du är så vacker!!

    2010-09-20 | 16:10:45
  • GONA säger:

    SV Anonym: Oh tack sà mkt!!

    2010-09-20 | 22:29:01
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: