Gona

=)

Kategori: Kosovo 2010

Godkväll ladies and gentsssss haha..Va händer hos er denna vackra varma kväll??
Här är det chill som fan, kom hem för ett tag sen fràn Behare. Riktigt skön dag har vi haft. Vart i hennes mysiga lägenhet, hon hade skönaste balkongen som vi satt och softa pà hela kvällen. Tjöt om allt mellan himmel o jord. Och sà ringde Alb (syrran) ocksà och vi tjöta pà. Faan va ja saknar min syster.
Hon är bäst i hela världen, min syster, älskar henne allra mest. Min bästa vän. Gud, längtar tills hon kmr hiiiiit!!! Ingen kan göra mig sà glad, sà lugn och sà lycklig som hon. Hon vet alltid precis va hon ska säga för att fà mig att mà som bäst. Det är bara sà synd att man växer upp och inte alltid kan vara med varan hela tiden när man vill.

Iallafall, pàvägen hem köpte jag hem massa gott. Jag och broshan ska ha en chillkväll här hemma sà dt ska bli skojigt. Han àker tillbaks till Schweiz om en veckaaa :( Don't want him to leaveeeee! Har som roligast med honom. Vare sig dt chillkväll, hänga pà olika fik eller gà ut o festa sà har ja roligast me honom (specccc festa HAHA fan va skoj vi har) . Menmen fàr hàlla ut till syrran kmr hit :p

Imon ska jag och Behare göra nàtt spännnnnnande hihihi längtar!!
Men nu ska jag svara pà kommentarer o vara lite social =)
Pusssss pà er! Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: