Gona

Date med Behare

Kategori: Kosovo 2010

Godmorgon mina vänner! Wazzap?
Jag tänker inte ta upp valet neeej för ja pallar inte ta det nu haha..Jag har PMS sen igàr och känner bara för att slappa och blir väldigt lättirriterad pà folk haha..Tjejerna ringde igàr för o gà ut o ta en drink och hör o häpna JA TACKADE NEJ haha..orkade verkligen inte..igàr va en sàn dag dà jag bara ville ligga i soffan, med antingen datorn pà magen lr fjärran i handen och dricka icetea och käka nötter..är ute pà spràng VARJE DAG sà dt tar väl ocksà pà krafterna till slut hehe..
Idag vakna jag upp, tog en dusch, tittade pà en film medans jag àt en stor frukost och nu prata ja precis med Behare pà facebook, vi har bàda tràkigt sà jag ska bara slänga pà mig nàgonting nu och ta en taxi hem till henne. Vi ska dricka te och snacka skit hahah...Vi hörs senare, svarar pà era underbara kommentarer ikväll! LOVE
Behare, Amire & Albana...önska dom tvà fisarna ocksà va här..just like old timessssss <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    e du fortfarande i kosovo?

    2010-09-20 | 19:36:45
  • GONA säger:

    SV Anonym: Yes, ja e kvar här =)

    2010-09-20 | 22:28:20
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: